Nuus

Fatale behandelingsfout? Waarom sterf 'n kind kort na inlywing?


Adolessent sterf onder verdowing - oorledene moet outopsie geneem word

'N 14-jarige seun is 'n paar dae gelede in 'n hospitaal in Gütersloh (Noordryn-Wesfale) dood na die verdowing van die narkose. Soos die polisie aangekondig het, moet die oorledene nou outopsie kry.

Komplikasies met verdowing

'N 14-jarige seun van Gütersloh in Noordryn-Wesfale is Woensdag dood nadat 'n narkose ingestel is. 'N Lid van die St. Elisabeth-hospitaal het die polisie aangemeld en gemeld dat die komplikasies die narkose van die adolessent kon kompliseer. "Daarom is die seun onmiddellik na die kinderkliniek in Bielefeld Bethel vervoer," het die polisie in 'n boodskap geskryf. Daar is hy Woensdag oorlede. Nou moet duidelik gemaak word of 'n mediese fout of 'n moontlike vorige siekte tot die dood van die seun gelei het. "As deel van die voortslepende ondersoek, sal die oorledene volgende Maandag outopsie kry," het die polisie gesê.

Hoe gevaarlik is verdowingsmiddels?

Gevalle soos in Gütersloh kan die wydverspreide vrees vir verdowingsmiddels verder opwek. Veral ouers is veral bekommerd.

Maar hoe gevaarlik is narkose by die kind?

'Narkose is deesdae baie veilig. Moderne verdowingsmiddels word goed verdra en word vinnig deur die liggaam afgebreek sodat u kind vinnig weer op hul voete kan kom, ”lui die webwerf van die Kinder- en Adolessenthospitaal op die Bult in Hanover.

Afhangend van die grootte van die prosedure en die gesondheidstoestand van die kind, is daar 'n lae kans op komplikasies en gesondheidsrisiko's, 'sê die kenners.

Die tragiese dood van die seun van Gütersloh was waarskynlik een van daardie seldsame gevalle. (Ad)

Inligting oor skrywers en bronne


Video: Mama gaat naar de hemel (Desember 2021).