Nuus

Onthou hondekos: lewensgevaar vir u hond - produsent herinner aan verskeie veevoerprodukte


Onthou: hondekos met skadelike inhoud in omloop

'N Vervaardiger met 'n wêreldwye verspreiding van troeteldierkos herinner aan verskillende hondekosprodukte. Daar was blykbaar 'n oordosis van die hoeveelheid vitamien D tydens die vervaardigingsproses, wat gevaarlik vir die sintuie was. Die eerste sterftes van honde wat die voer verbruik, is reeds aangemeld.

Verskeie hondekosvariëteite van die Amerikaanse vervaardiger "Hill's Pet Nutrition" word beïnvloed, wat ook in Duitsland in kleinhandelwinkels, veeartsenykundige praktyke en op die internet verkoop word. Weens 'n fout in die verskaffer het oormatige hoeveelhede vitamien D die voer binnegedring. Dit kan braking, verlies van eetlus, intense dors, verhoogde urinering, gewigsverlies en nierfunksie by die honde veroorsaak, wat in sommige gevalle reeds tot die dood van die dier gelei het.

Watter soorte hondekos word beïnvloed?

Soos die vervaardiger in 'n openbare aankondiging bekend gemaak het, word die volgende produkte beïnvloed:

  • Hill's Prescription Diet Canine 360 ​​gram, artikelnr. 8408U, bondel no. 102020T18
  • Hill's Prescription Diet Canine Ultra Allgen-Free 370 gram, artikelnr. 8018U, bondel no. 102020T17
  • Hill's Prescription Diet Canine 370 gram, artikelnr. 8017U, bondel nommer 102020T05
  • Hill's Science Plan Canine Adult met hoender 370 gram, artikelnr. 8037U, bondel no. 102020T27
  • Hill's Science Plan Canine Mature Adult 7+ with Chicken 370 gram, art. 8055U, bondel no. 102020T14

Die voer moet nie meer gebruik word nie

"Troeteldiereienaars wat die produk met die gespesifiseerde groepnommers gekoop het, moet ophou om die produkte onmiddellik te voer en van die hand te sit," waarsku die vervaardiger. As die hond na verbruik tekens van siekte toon, moet 'n veearts geraadpleeg word. Volgens die vervaardiger word in die meeste gevalle 'n volledige herstel verwag sodra die dier na 'n ander voer oorgaan. Die voer word vervang via die webwerf of die blitslyn van die vervaardiger "Hill's Pet Nutrition".

Eerste sterftes is aangemeld

Die eerste sterftes van honde wat die veevoer gevoer is, is al aanlyn gerapporteer. Die hond van die Amerikaanse verslaggewer Caitlin Gibson van die Washington Post is ook op hierdie manier doodgemaak. "My geliefde meisie is dood na die eet van hierdie aangetaste veevoer en het al die simptome van vitamien D-vergiftiging getoon," het Gibson in 'n Twitter-boodskap geskryf. Sy wil ander honde-eienaars van hierdie lot red. (Vb)

Inligting oor skrywers en bronne



Video: West Highland White Terrier Baileys Puppies Outside (Desember 2021).